dimarts, 22 d’abril del 2008

Monjos violents de Lhassa ¡ ¡ ¡

M'arriba això i tal qual ho penjo.
Que cadascú en tregui conclusions.
Cal difondre-ho arreu! El govern xinès és pitjor encara del que pensàvem. Tot i la imaginació que hi hem posat!Veieu com la Xina fa la desinformació.Aquí teniu una foto de militars xinesos a punt de vestir-se amb hàbits de lames tibetans.
Recordeu la informació: els monjos de Lhasa van dir que s'havien quedat tancats sense intervenir per res en les manifestacions. La foto ha passat per Itàlia i França i ara arriba a nosaltres.
Seria desitjable que travassés totes les fronteresi la veiés el món sencer.
Cal fer-ne via per no donar temps que Yahoo, o d'altres servidors de correu, filtrin els missatges.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

juraria haver llegit que es tractava d'una fotografia d'un rodatge de pel·lícula... en serio, crec que era a la Vanguardia

rafael ha dit...

El gobierno chino, es capaz de esto y mas. besitos

Anònim ha dit...

Em sembla del tot correcte i encertat el boicot als Jocs Olímpics de Pequín que proposa Raymond Domènech, seleccionador de la selecció francesa de futbol.
Raymond Domènech, d’origen català, concretament de Rubí, proposa no veure per TV ni la inauguració dels Jocs ni la cerimònia de clausura ni cap dels esdeveniments esportius. Així de clar i de senzill.
No penseu pas que un boicot general d’aquests tipus no tindria repercussions. Penseu que els drets televisius d’uns Jocs són d’uns imports espectaculars, i per tant el manteniment d’unes altes audiències televisives són del tot indispensables. El règim dictatorial xinès es mereix això i molt més.
És evident que si a més a més s’aconsegueix que no vagin a la inauguració determinats mandataris polítics el boicot prendria encara més força.
I ja n’hi ha prou d’aquest discurs xaró sobre l’apoliticisme de l’esport i de l’olimpisme.

Anònim ha dit...

Dicha foto está circulando extensamente por la red con el comentario: «Londres, 20 de marzo, el GCHQ, la agencia gubernamental de comunicaciones que vigila electrónicamente a medio mundo desde el espacio, ha confirmado la acusación del Dalai Lama según la cual los soldados del Ejército Popular de Liberación chino, disfrazados de monjes, provocaron las revueltas que mataron o hirieron a cientos de tibetanos...»

Esta fotografía supuestamente lo demuestra y por lo tanto ha indignado a mucha gente. Ahora observen atentamente la fotografía y jueguen al juego de los siete errores...

Los 7 errores

1) ¿Han visto alguna vez una foto-satélite tomada con ese ángulo de visión? Físicamente resulta imposible. Desde ese ángulo, sólo podría verse una niebla azul (Al igual que cuando viajamos en avión, sólo podemos ver lo que está debajo del avión, y no a lo lejos)
2) Nos dicen que los soldados se disfrazan de monjes para hacer el papel de provocadores, ¿son tan estúpidos como para realizar semejante operación secreta en plena calle?
3) Nos dicen que la fotografía es reciente, justo anterior a los sucesos, ¿qué lo demuestra?
4) Pregunté a un amigo que conoce el Tíbet. Dice que esta foto no puede haberse tomado el 14 de marzo, bajo un sol primaveral, porque la primavera no llegó al Tíbet este año hasta el 21 de marzo.
5) También me dijo que todas las bicis-taxi de Lhasa cambiaron de color desde el año 2005.
6) Añadió que los uniformes que llevan los soldados no se utilizan desde hace mucho tiempo.
7) Era necesario, por lo tanto, realizar una pequeña investigación que nos ha llevado a descubrir una versión muy diferente...

Pero entonces, ¿de dónde ha salido la foto?

En realidad, la foto data de 2003. Durante el rodaje de una película los monjes se negaron a hacer de figurantes, así que se encargó que lo hicieran los soldados y en la imagen reciben su ropa de figurantes. Parece que allí es una práctica frecuente. En cualquier caso, nada que ver con las recientes imágenes de TV que muestran a los monjes actuando violentamente y destruyendo los comercios en Lhasa.

Anònim ha dit...

ja ho deia jo!