dijous, 3 de juliol del 2008

La crisi econòmica i el Sargent Hartman

Jo, que per ser políticament incorrecte, soc aficionat a les pel·lícules de guerra, pensava l’altre dia en el que em recorda el Sargent Hartman de la Jaqueta Metàl·lica (Stanley Kubrick) a la crisi que ve, a tots ens tractarà per igual i quan la superem serem millors persones, millors treballadors, millors empresaris etc.
Això si, putejar-nos ens putejarà de valent. Ara bé, com deia el sargent, la guerra és per els que són capaços de menjar-se una ració dels seus propis collons i demanar-ne un altre després.
Doncs va !!

1 comentari:

rafael ha dit...

Bueno...yo he estado en academia militar y nunca me han tratado de esas manera; Eramos caballeros alumnos y te estoy hablando de hace mas de treinta años..eso si, nos daban estopa, desde las seis de la mañana, hasta las cinco de la tarde; Bien aseados y muy bien comidos. La crisis es otra cosa y no todo el mundo, la padece por igual; Un señor, que es conocido mio y en estos momentos en paro, procedente de la contruccion, me decia: Hace tres meses, que no pago la hipoteca..me esta acorralando el banco y dandome ultimatum; Tengo un plan de pensiones, con unos derechos consolidados de 24.000 € y ahora que realmente estoy muy mal..me iria muy bien poderlos cojer...pues no me dejan; ¡ Que cambien la ley!...me decia; Para que quiero un futuro, si no puedo vivir, este presente.
Creo, que tiene razon...pero esta medida, joderia a los bancos y con la iglesia hemos topado. besitos