dijous, 12 de juny del 2008

ORGANIGRAMA REAL ?

Hi havia una vegada quatre persones que es deien :
Tot el món, Algú, Qualsevol i Ningú.
Hi havia un treball important per fer i Tot el món estava segur que ho faria Algú.

Qualsevol podia fer-ho, però al final no ho va fer Ningú.
Malgrat tot, Algú es va enfadar perquè era el treball de Tot el món.
Tot el món va pensar que Qualsevol podria fer-lo, però Nigú va adonar-se´n de què Tot el món no ho faria.
Al final, Tot el món va donar les culpes a Algú quan Ningú no va fer allò que Qualsevol podria haver fet.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

65 horas semanales, no gracias!!. Solo nos faltaba eso, después de tantos años de luchar en el sentido contrario. ¿A quién se le debe de haber ocurrido?.
Y el PP está a favor?, "idò i que te pensaves!!". Yo creo que su opinión depende de la del gobierno, y como éste ha dicho NO, pues ellos SI. Bárbaaroooooo!!!!!, como dicen los argentinos.
Me parece que intentar competir con los paises del sudeste asiático, en número de horas trabajadas, es la misma animalada que hacerlo en el precio de cada hora, y, supongo que no estaremos dispuestos, también, a que nos paguen la hora al mismo precio que en Indonesia o China, ¿o el PP si?.
Pues a ver si alguien me lo explica.
Buen organigrama,parece el equipo del gobierno local,solo que hasta Paco,se esta pensando dejar las competencias.Ja,Ja....

rafael ha dit...

Me has hecho reir un montón, con el Paco.....¡pobre Paco!. Seguro que el, no se hará millonario. besitos